Bestuur


In totaal zijn 2 provincies en 13 gemeenten ‘deelnemer’ aan de OFGV. Dit spraken zij in 2013 samen af in een gemeenschappelijke regeling (GR) (pdf, 174 kB). De deelnemers hebben de OFGV opdracht gegeven bepaalde werkzaamheden te verrichten. De directeur van de OFGV heeft vervolgens toestemming gekregen van de deelnemers uit de GR (er is mandaat verleend) om deze taken uit te voeren. De deelnemende provincies en gemeenten blijven als deelnemer bestuurlijk eindverantwoordelijk voor de uitvoering van deze werkzaamheden. Alle deelnemers zijn bestuurlijk vertegenwoordigd in het Algemeen Bestuur (AB). Vanuit dit AB is een Dagelijks Bestuur (DB) benoemd.


Leden AB

  • dhr J. Lodders (Almere)
  • mevr A.M. Kennis (Blaricum)
  • dhr A. van Amerongen (Dronten)
  • dhr J.A. Fackeldey (Flevoland)
  • mevr K.J. Walters (Hilversum)
  • dhr R.G. Boom (Huizen)
  • dhr A.H.M. Stam (Laren)
  • dhr J.M. van den Heuvel (Lelystad)
  • dhr J. Franx (Gooise Meren)
  • dhr A. Tekin (Noord-Holland)
  • dhr W.C. Haagsma (Noordoostpolder)
  • dhr G. Post jr. (Urk)
  • dhr M. Miner (Weesp)
  • dhr J.H. Boermans (Wijdemeren)
  • dhr E.W. Suithoff (Zeewolde)

Agenda's en verslagen AB

Planning & Control kalender

Leden DB

  • dhr. J.A. Fackeldey (Flevoland)
  • dhr J. Lodders (Almere)
  • dhr. W.C. Haagsma (Noordoostpolder)
  • dhr J. Franx (Gooise Meren)
  • dhr. J.H. Boermans (Wijdemeren)